JANKA (42)

19.06.2021 17:52

Ahoj Olda, koktejl mi chutí aj čajík, aloe si dávám do vody, dúfam že to nevadí, ale chutí mi to tak o mnoho viac, ďakujem za darček k balíčku, proteinové tyčinky sú skvelé, už vobec nejem sladké. Jedalnicek my vyhovuje, aj keď dnes som mala trochu probném, keď všetci jedli vepřo-knedlo-zelo Ale zvládla som to 

Ahoj Janka, to je super, děláš mi radost, aloe pij ve vodě, já to také tak piju. A co se týká zdravodních problému - jak jsi na tom ??
 
No chrbat bolí menej, a poobedě už vobec nespávam, mám o mnoho viac energie ako predtým a mám pocit, že mi už spľasklo brucho, zatiaľ je len 14 dní, ale cítím zmenu, dokonca aj váha ukazuje o 1,5 kg menej. :)  Těším sa na dalšie pokračovanie.
 
Janka my můžeme jíst vše, co nám chutí - je jen otázka - kolik a jak často..
Janka, moc ti gratuluji !!

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz