JANKA (58)

21.12.2019 20:01

No posuďte sami - není to nádhera být celý rok bez nachlazení a chřipek - mit tu správnou imunitu ?? (bez zbytečných léků a nesmyslného očkování??) :

 

Diky Odík
Citim sa ok, som rada,ze som stale zdrava.nebola som vobec prechladnuta,ani chripka tento rok!!!! Formulky este mam,ved som si vyrobilavelku zasobu - cookies mám velmi rada, vďaka tým keksikom to tak rýchlo neskonzumujem. Krásne sviatky prajem, práve malujem pernicka na vianoce

"Ano je to tak Janka - výživa dělá to, že jsme stále zdraví!! Tvoje slova mě potěšila !! My s Ivankou fungujeme bez doktorů a lékáren už 9 let.. Taky pěkné pohodové svátky."

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz