JAROSLAV (61)

29.12.2020 18:41
Zhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem pana Oldu, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo. Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit. A také i Oldu za jeho vedení a podporu.
 
Jaroslav
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
JaroslavZhubnout jsem chtěl proto, že jsem měl stále větší břicho a vážil 103 kilo, navíc jsem měl zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak a pod. Proto jsme s manželkou probírali možnosti jak zhubnout a našel jsem na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem paní Hanku, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a po měsíci jsem přidal i bylinný nápoj. Musím uznat, že se hodně zmenilo.Za 3 měsíce jsem zhubl 10 kg, celkově mám o 38 cm méně a hlavně břicho je už skoro pryč.
 
Dále se změnilo to, že se cítím mnohem lépe, mám více energie a více chuti do života. To se projevilo mimo jiné i tím, že denně jezdím na kole asi 10 km. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife mohu Všem doporučit.
 
Jaroslav

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz