MARTA 55

21.11.2023 18:26
Ahoj Oldo, jsem ráda, že jsem tě potkala. V lednu to bude rok, co jsem začala používat výrobky Herbalife, nebylo to v kuse. Měla jsem i pauzy 2 měsíce. Žádný jojo efekt nebyl a hned po měsíci užívání jsem šla na odběry a můj dlouholetý lékař jásal, že tak super výsledky jsem neměla už léta. Hlavně cholesterol, který byl hodně vysoký, klesl o 2 dílky. Moje výsledky by možná byly ještě lepší, ale vždy já zhřeším v Řecku- hranolky, pivko, džusy, dokonce sem tam to sladké...moje výsledky po necelém roce s velkými pauzami : Váha -8,6 Kg
 
 
 
 
 
 
Enter
 

Marta

 
 
Enter
 
Marta
 
Váha-8,6 kg/ Pod prsy -10 cm/ Pas-6 cm/Břicho-6 cm/ Boky-7 cm/ Stehno-5 cm/ Paže-2 Cm

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz