MARUŠKA

26.01.2023 12:40
Tak jsem napsal o snídani své přípravě
a ejhle hned na fb Maruška tu je
 
+ A HNED objednávka MARUŠKA:
Oldo, pošli rychle zdravé jídlo,
už mi jen na snídani zbylo..
Pošli mi dvě formuly,
už nechci žvýkat rohlíky..
Kdo si jednou na to zvykne,
té snadnosti už neodvykne..
Pro kondici a sílu vyvážené jídlo,
už teď se těším na zítřejší ráno !!
 
TAK JSEM HNED ODPOVĚDĚL:
MARUŠKO, na mě spolehni se,
kurýr u tebe zítra zastaví se..
Formuli 1, čajík, vlákninu,
vyživíme celou rodinu ..
Vitamíny, minerály - oboje,
aby tělo mělo sílu do boje..
nepodlehlo chřipce, rýmě
v této nepříjemné zimě..
MARUŠKO, posílám, co jsi chtěla,
zítra doma to máš do oběda !!

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz