OTA (58)

19.11.2020 14:20

Zhubnout jsem potřebova proto, že jsem měl čím dál větší břicho a vážil 105 kilo, navíc tu byly zdravotní problémy - cukrovka, vysoký tlak apod. Hledal jsem  a našel na internetu odkaz na Centrum redukce váhy. Kontaktoval jsem pana Oldu, a tím jsme navázali spolupráci s Herbalife. Začal jsem užívat Formuli 1 s vlákninou a bylinný nápoj. Musím uznat, že se mnoho změnilo, za 3 měsíce jsem zhubnul o 12 kg, 10 cm v pase a hlavně břicho už je skoro pryč.

Cítím se daleko lépe, mám více energie a více chuti do života. Zlepšil se mi spánek a nemám takové chutě jako dřív. Přidal jsem kolo a procházky v přírodě. Jsem rád, že jsem poznal tuto příjemnou formu hubnutí a hodlám ještě pár kilogramů zhubnout. Produkty Herbalife můžu Všem doporučit. Oldo děkuji ti 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz