PAVEL (60)

08.12.2022 22:59

Oldíku, kamaráde, moc ti děkuju, že jsi mi ukázal cestu k lepšímu zdraví a k lepší kondici, kterou pociťuju na kurtu při tenisu. Najednou nevím co je únava. Jsme v kontaktu již několik let. Hubnout jsem nepotřeboval spíš se začít starat o svoji svalovou hmotu. Za celou dobu jsem nepoznal, co je to rýmečka a viry mě asi obchází kilometrovým obloukem. Na naši spolupráci si cením to, že i když jsi daleko od své rodné hroudy produkty mám druhý den doma. Jen škoda, že se nesejdeme na tenisu - s tebou jsem si vždycky dobře zahrál a byla zábava. Ať se ti v tom Řecku daří                                                                                                                                                                            Pavel

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz