STANDA (82)

20.03.2017 19:44

Přijel jsem dnes z audience

u velkého diabeta tleskal, chválil ,že jsem to dokázal :(Waw)
- váha z 90kg>na 83kg 
- tlak 130/80
- HbA1c z 65,0>na 46,0
- Glu akt.z 9,5>na 6,0 - super
- Chol. z 10,3>na 3,31
Byl moc rád a já s ním.
Zmínil jsem se mu velmi krátce o F1 a jeho stanovisko znělo, nic takového neužívejte !!!
A "Just " - budu...je to jen a jen pro MÉ zdraví......nyní tleskám JÁ svému rozhodnutí.
Vděčím Tobě Oldíku, kterého mně
zeslal sám JKP na zem.
Zde jsou výsledky mého usilovného snažení.
Cítím se skvěle a dalších "x" dní do další KO - 19.6.2017 budu 100% pokračovat. 
Zeleninu mám brát stále.
Hodnoty WARFARINU bude následně upravovat moje lékařka.
Zdraví Tě Standa
                                             Ahoj Standíku, 
díky moc za tvůj fantastický mail, ale hlavně za tvoje luxusní výsledky!
Moje obrovská pochvala a další nakopnutí v tom, abys pokračoval v utužování svého zdraví!
Tady aspoň vidíš postoj doktorů - nemají zájem na zdravých pacientech. Z toho nejsou nákladné dovolené a luxusní auta!!!
                                               Karel dodává:
Teda Oldo to je úžasné . Ale hloupí doktoři budou proti tomu , protože spolupracují s Chemičkami ale třeba mne doktorka řekla,
pokračujte, až se zhubnete o 5 kg tak vám budu postupně odebírat léky!  Někdy se divím na co někteří  lékaři studovali 6 let
 
 
 
 
 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz