Věrka (59)

31.03.2017 09:03

Krásné ráno Oldo, 
tak včera jsem vážila již 92,5 kg, potěšilo mě to a hodlám pokračovat ve snižování hmotnosti, již si lidi kolem mě začínají všímat a sklízím obdiv, jsou překvapeni a já také, a tak hodlám dál pokračovat, až se dostanu pod těch 9O, začnu být spokojenější, už budu vypadat víc jako žena a nebudu se cítit tak almarovitě, ale i jinak je to dobré, jsem lehčí na své hubenější nohy a tak se i lépe pohybuji, 
za to všechno děkuji Tobě, kdyby jsi se mi neozval, tak bych se sama k tomu již asi těžko odhodlávala a díky vyváženému kondičnímu jídlu, nemám skutečně hlad a tak jsem spokojená, jinak děkuji za povzbuzování, v pondělí se chystám zase na jogu a tak to trošku spojím s více pohybem,
 také musím na technickou se svým starším autíčkem, tak snad projdu. Měj pěkný víkend Věrka

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz