Vlasta (69)

11.06.2017 20:02

Oldo v pátek jsem si byla pro výsledky  tukový panel ,,,mám dobré výsledky ,cholwsterol mě nenašli a při tom mám na něj léky ,tak půjdu k dr. jestli mě je vysadí ,našli mě jen ten hodný cholesterol ale minimum ,tak snad se hne i váha ,,snad se dočkám ,ve stáří to jde pomalu ,ale já si počkám ,,,i podzim života je krásný ,měj se krásně Vlasta 

Vlasti, prosím tě, váha není to nejdůležitější! Vždyť máš 5 kilo na váze dole, když vezmeme v úvahu to, že vyživujeme svalovou hmotu, která je značně těžší než tuková, tak odhaduji tvoji ztrátu tuků minimálně 6 na kg. To je za tři měsíce a kousek málo? Měla jsi tam i dovolenou all-inclusive = lázně!? Navíc v pase cca 10 cm méně a celkově -27 centimetrů po obvodech??? Teď nemáš cholesterol, na který ještě bereš prášky??? Snad si ze mě děláš srandu. Já jsem moc spokojený s výsledky a moc tě chválím...
Jakmile se dostaneš na váhu, která ti vyhovuje a na ideální kondici, zahájíme fázi regenerace a stabilizace hmotnosti, aby sis udržela získanou hmotnost, postavu a kondici nastálo

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz