Alenka a švihadlo

29.06.2016 11:41

Drahá Alenka má trošičku špatné svědomí, protože na dovče přibrala 20dkg (což v mé mysli = půl kg a kdybych nad tím přemýšlela dále, jasně si řeknu, že to je už stejné jako celé kilo). Takže mě nejprve napadlo dát si půst, ale pak jsem si řekla, že to je pěkná pitomost a vzala jsem si raději švihadlo. Aby mi sousedi nespílali, tak jsem se ihned ráno nevinně ptala sousedky, jestli neví, co to bylo večer za dupot. Prý určitě děcka z vedlejšího vchodu :-). Tož jsme ještě chvilku společně lamentovaly nad tím, jakou to máme mládež a já jsem z toho venku! 
Jinak jsem zjistila, že brát si k moři svačinovou tyčinku (když je 38°C ve stínu) není nejlepší nápad ;-) . No, první den jsem si ji pěkně vylízala a pak jsem byla již na ovoci. Je fakt, že i odpoledne, což je blbě, vím. Ale o obědu jsem vždy měla nějakou rybku nebo mořské potvory a k večeři salát. Snídaně jsem jela koktejly (alespoň něco dobře, že). No a jednou jsem ujela na jejich chlebíku 
Pěkný zbytek dne Ali

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz