Anička K. (56)

12.12.2017 17:07

Děkuji -Tvá zpráva mě zase nakopla, že dělám dobře. Piju F1 teprve chvilku ale od té doby nemám zažívací problémy-a to trpím na dráždivý tračník a překyselený žaludek!!! Hrozně tomu věřím a jsem ráda, že jsem do toho šla!!!! Pěkný adventní čas!!!!

O týden později:

 

Píšu až dnes, protože jsem byla na kontrole cukrovky a byla jsem zvědavá jaké budou výsledky. Poslední dobou se mi cukrovka pořád zhoršovala.Představ si,že klesla z 10 na 8-a musela jsem se zvážit-mám o kilo a půl míň!!!!!!!!!!!!!!!Nevím jestli je to tím koktejlem a úpravou jídelníčku ale asi ano-protože před tím jsem šla s váhou pomaloučku ale jistě pořád nahoru a výsledky krve byly taky pořád horší a horší. Až teď po delší době krok k lepšímu!!
Moje odpověď:
Teď jsi Aničko zase nakopla ty mě!! Díky, mám z tebe radost! Taky pěkný adventní čas

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz