Darča březen 2013

02.03.2013 14:30

AHOJKY OLDO

 

CITIM SE OPRAVDU JAKO KDYBY MĚ NĚKDO DOBIL BATERKY.MĚLA JSEM TED POŘÁDNĚ ZANEŘÁDĚNE TĚLO PO VŠECH TĚCH ANTIBIOTIKÁCH A INJEKCI CO DO MĚ NALADOVALI A TO MĚ PĚKNĚ VYCUCÁVALO.JSEM RADA ŽE JSI ZAKROČIL A TLAČIL JSI NA MĚ ABYCH PŘIŠLA K TOBĚ A NEODKLÁDALA TO.TAKŽE VELKÉ DĚKUJI PRO TEBE.

MYSLÍM ŽE TED UŽ JSEM NA DOBRÉ CESTĚ A PŮJDU DÁL SE ZDVIŽENOU HLAVOU. POZORUJI NA SOBĚ, ŽE UŽ NEJSEM ANI TAK NERVOZNÍ A VYSTRESOVANÁ, ČÍMŽ TEDA TRPÍM A JSEM SCHOPNA KVULI TADY TĚM DVOM NEDOSTATKŮM SHODIT ZA TÝDEN I 3 KILA. /Darča po 10-ti dnech na programu výživa a nabrání a zkvalitnění svalové hmoty - březen 2013/

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz