Jana (50)

04.03.2018 16:39

Ahoj Oldo,nedá mi to abych Ti nenapsala. Já chodím tak každé 2-3 roky na preventivní kontroly k praktické doktorce. Jelikož moji rodiče měli cukrovku, srdíčko  a táta ještě rakovinu plic( kouřil). Ale z té cukrovky jsem měla asi největší strach!!! takže doktorka mi vzala krev,moč a stolici. No a teď mi řekla výsledky a já omládla snad o 20 let, no kecám o 20 nee, ale nicméně mám velkou radost z těch výsledků. Všechno mám úplně v poho jak cukr,cholesterol játra,ledviny, železo,hořčík a tak bych mohla pokračovat. Takže jsem se chtěla podělit i když mám nadváhu tak jsem aspoň zdravá!!! A až se dostanu i z té nemoci tak se do toho pustím ještě více, zatím ahojky a měj se hezky Jana

Ahoj Janičko, udělala jsi mi velkou radost. Ano, produkty nejsou léky, ale skutečně dělají člověka zdravějším. Já osobně funguji 8 let bez doktorů, nemocnic a lékáren!!! Na cukrovce mám u klientů krásné výsledky - to i u těch nad 80 let - Standík(83) nebo i u mého otce - kdy se doktor divil, jak takový starý člověk může mít takové zlepšení na cukrovce ?? Každopádně pokračuj každé jedno ráno se snídaní (1 plnohodnotná porce je 26g) a také dodržuj dopolední pití bylinného koncentrátu. 
Janičko, to téma je přesně naopak - pusť se do toho ještě více, aby ses dostala z té nemoci dříve !!
Olda

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz