Jaruška (dnes už 66)

29.05.2018 11:14

Krásné ráno Oli hlásím nové hodnoty:......

Jsem velice spokojená! Že se mě ještě někdy podaří zhubnout 10kg, v to jsem vůbec nedoufala! Teď je mám dole a stačí mě to. Teď si to hlavně udržovat a trochu přidat pohybu. Já mám vlastně jenom to plavání, jezdím jednou za 14dní a to je málo. Pak ty pochody a kolo. Měla bych cvičit, zkusím se k tomu donutit :). Hlavní je, že se cítí skvěle! Mám plno energie, kterou využívám hlavně k práci, jak doma tak v zaměstnání. Ale teď mě čeká dovolená, tak si trochu zalenoším. Jsem ráda, že Tě mám! Měj se hezky a zdravím i Ivanku, která má fakt luxusní postavu!!! Pááá Jarka  

Jaruško, moc tě chválím!! Za tvoje výsledky, za tvůj přístup. Mám z tebe velkou radost - to mě nakopává, vím, že dělám tu správnou věc - dávám lidem zdraví !!  Na dovolené si to užij - zalenoš si !! Určitě hodně plavej. Spolupracujeme od ledna a máš dole těch 10 kg, podstatnější však je že máš dole po obvodech -35 centimetru a fantastických -17 centimetrů v pase. To hlavní je, že nebudeš mít problém si svoji kondici a postavu udržet napořád. Moc gratuluji !!   OLDA

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz