JOSEF (86)

05.02.2019 15:17

Děkuji Oldřichu, cítím se jako za mlada. Mám sice jen pár kilo dole, ale oblečení je mi volnější, mám plno energie, dobrou kondici, už mi ani při výšlapech dcera nestačí. Krevní testy ukázaly, že se mi zlepšil krevní tlak a hlavně se mi srovnala glykemie do normálu pod 6. Dlouhé roky jsem měl 7,2. Moje doktorka na tím zlepšením dlouho kroutila hlavou.

Oldřichu moc ti děkuji, že jsi se mě ujal a že jsme společně upravili mé stravovací návyky, a že mi stále radíš a pomáháš. Samotnému by se mi to nemohlo podařit

Mám radost, že se mi rozrůstají spokojení a nadšení klienti i nad 80 let a právě Josef je mým nejstarším. Bravo Josefe !! Mnoho lidí nechápe, že tělo potřebuje výživu, ne jen prázdné kalorie ze supermarketů..

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz