JOSEF (86)

07.03.2019 13:26

Ahoj Oldo, mám obrovskou radost, po  všech vyšetřeních jsem zdravý jak řípa - mám řidičák zase na rok !

Moje doktorka se strašně divila mému zlepšení cholesterolu, že jsem v normě - 4,48 ! Stejně tak kroutila hlavou, že moje glykemie trvale přes 7,2 je najednou 6,34 - tedy téměř v normě. Cítím se líp moje váha mi ukazuje další zlepšení na svalech (37,2) a další úbytek tuků (už - 32,5%). A už jsem trvale "docent" - 99,2 kg

Moje odpověď:

Pepo - mám z tebe radost. Krásné výsledky po dvou měsících na vyvážené kondiční snídani - což dokumentuje i odběr krve a vyjádření doktorky. Určitě jsi, stejně jako já, zvědavý na odběr krve v listopadu. Moc tě chválím zejména za 6 kilo dole a především 12 centimetrů v pase a to jsme teprve na začátku.                                                                                                 Olda

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz