Ladíkova (62) pohádka

07.11.2017 20:49

Povím jednu pohádku, která ještě nekončí a odehrává se v reálném čase. Já jako ničemu nevěřící jsem našel zajímavé recepty od jednoho pána. A protože se mi líbily, pokusil jsem se podle nich zkusit něco uvařit. Nevěřil jsem, ale nad mé očekávání opravdu perfektní. Potom jsem chvilku váhal než jsem ho kontaktoval. Věnoval mi chvilku a hodně věcí mi vysvětlil. Dozrál jsem na spolupráci. Je to takový čaroděj Dobroděj. Měl jsem problém z nadváhou a chtěl pro sebe něco udělat. Byl to právě on co mi pomohl najít cestu a tak jsme vykročili. Jasně že jsem mu nevěřil že bez mučení se dá hubnout a to že i třeba 20 kg za rok, tak to jsem bral jako sci-fi. No a ono to jde. V březnu jsme konzultovali, máme listopad, tak si měsíce spočítejte, a já mu nachystal překvapení, když moje váha (mluvící) sama mu řekla 22 kg dole. Jasně váha není podstatná. Důležitější jsou centimetry, ty nám brání pohybu. Pohádka ještě nekončí, jenom bych bych chtěl říci, stačí mít jednoho čaroděje, trochu chtít a ono to jde.  Ten čaroděj je můj kamarád Olda Beránek a najdete ho na fb skupině Zdraví Energie Kondice: https://www.facebook.com/groups/493310490863343/?fref=mentions

Moje odpověď:

Ahoj Ladíku, pochvala před nastartovanou V3Skou:

jak říkáš 22kg dole a pohádka ještě nekončí (to představuje minimálně 25kg tuků dole, protože my zkvalitňujeme svalovou hmotu, která je těžší než tuková tkáň). Krásných 25 cm v pase dole, celkově po obvodech -53cm! A to za dobu od 21. dubna do dneška. Tedy 6 měsíců a 17 dní!!! Velká pochvala, ikdyž vím, že to nerad slyšíš.                                   S produkty jsi začal až 21. dubna 2017!!!

Muži hubnou snáze, ženám v tom brání hormony. Jenomže se k tomu chlap dokope až mu doktor pohrozí, nebo až sám pozná, že má stále větší zdravotní problémy. Mluvím i z vlastní zkušenosti

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz