LUDMILKA (57)

07.03.2024 11:12

Chtěla bych poděkovat Oldovi Berankovi za pomoc dostat kg dolu a to v dost krátké době . Nabídl mi koktejly, byĺinkový čaj a hlavně mě vysvětlil jak se stravovat a nastartovat tělo na den . S těmito produkty jsem začala druhy týden v lednu a nyní mohu říci ze kg a Cm jdou prkne dolu . Chce to jen trpělivost a navyknout si na správný jídelníček . Moje největší radost byla když jsem si koupila halenku a svetřík a stačily velikosti 42 a 44. Výsledek se dostavuje a bufu stále pokračovat dále . Oldo velke díky za výborne produkty

A já ti zase děkuju za tvé krásné výsledky, máš moji velkou POCHVALENKU !!

Je to tvojí zásluhou a já jsem ráda, že se mi daří

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz