MAJKA (52)

27.12.2022 15:18

Ahoj Oldo, koktejl mi chutí aj čajík, aloe si dávám do vody, dúfam že to nevadí ale chutí mi to tak o mnoho viac, ďakujem za darček k balíčku, proteinové tyčinky sú skvelé, už vobec nejem sladke. Jedalnicek mi vyhovuje aj keď dnes som mala troška problém, keď všeci jedli vepřo-knedlo-zelo. Ale zvládla som to. 

JÁ:  Majka, máš moji velkou  POCHVALENKU !!  Ano aloe jeden uzávěr do hrníčku vody. A co se týká tvých zdravotních potíží ??

No chrbát boli menej, a poobede už vobec nespavam, mám omnoho viac energie ako predtým a mám pocit, že mi už spĺaslo brucho, zatiaĺ je to len týždeň ale cítim zmenu, dokonca aj váha mi ukazuje o 1kg menej. :)

 

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz