ÚVOD

29.11.2018 18:16
ÚVOD
Dnes bych vás rád pozval na cestu a bude to cesta do nitra každého z nás.
Abychom si po hezkém rande řekli mezi sebou s manželem nebo 
s milencem nejen -
máš krásné nitro, máš krásné tělo, ale především mohli říci, 
máš krásný mozek, jsi krásná uvnitř - jak to udělat??
Co v dnešním v 21. století potřebuje naše tělo, po čem touží ??
 
Jsem hrdý, že jsem se dostal do firmy Herbalife, jak jistě
všichni víte firma Herbalife je lídrem ve výživových doplňcích, pokud se jedná 
o výživu ve světě. Naše firma funguje na bázi vědeckého poznání, 
máme báječnou vědeckou radu, úžasné výzkumy, které stojí za našimi produkty,
je to úžasná rada pro záležitosti diety, já jsem na to naprosto hrdý.
Běžně se zabývám tím že léčím nemocké z onemocnění jater, srdečními
onemocněními, zabývám se také transplantacemi jater, starám se o pacienty, 
kteří mají problémy s játry, ale 15 let je mým koníčkem léčba obezity, 
výzkumy obezity, metabolických poruch, proto jsem v Polsku v Bytkošti 
založil jedno z větších center léčby obezity a metabolických poruch.
Jak jsem se dostal k Herbalife?? Nebylo to tak snadné - před více než rokem mi
zavolal Hed Hanter z Waršavy, zda bych měl zájem o společnost s určitou firmou.
Víte jak vnímají lékaři doplňky výživy v současné době. Možná se malinko bojí,
ale myslím si že to plyne hlavně z nevědomosti:
"Neznám to, takže to nebudu doporučovat !!"
"Neznám to, tak to nebudu používat !!"
Ale já jsem prolomil ledy svého ostychu a rozhodl jsem se zpočátku navštívit
několik klubů. Byl jsem vlastně "pozitivně zklamán", protože jsem zjistil, že to,
co já sám dělám každý den, dělá spousta dalších lidí komplexně každý den,
jako jste vy - partneři Herbalfe !! Vy se staráte o zákazníka od A až do Z,
vedete jej za ruku jako kouč, jako poradce, jako fitness instruktor a partneři Herbalife
dokáží harmonizovat celý jeho život, naplánovat tu kontrolu a vést jej krůček
za krůčkem k úspěchu.
Začal jsem na sobě testovat výrobky a skutečně si v současné době neumím 
představit začátek svého dne jinak než s koktejlem F1. To je opravdu základ.
Já si často ten koktejl upravuju, přidám si tam třeba pšeničné otruby,
často si tam přidám oříškového másla, když je sezona, tak sezonní ovoce
a neumím si ani představit, že bych začal svůj den bez své porce vlákniny.
Kdybych mohl slepě říci jedinný výživový doplněk, o kterém bych si přál.,
aby jej používal každý člověk na světě - bude to vláknina!!
 
V současné době probíhají vědecké výzkumy o střevním "mikrobiomu" a z těch
výzkumů plyne, že pokud se správně nestravujeme a nedáváme našim 
střevním bakteriím - hodným střevním bakteriím - vhodnou výživu, tak jsme 
častěji nemocní, máme rakovinu, máme sníženou imunitu a tloustneme.
A čím se živí ty střevní bakterie - no hlavně vlákninou a my té vlákniny jíme
rozhodně příliš málo.

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz