VDĚČNÝ KLIENT PO DVOU LETECH !

17.11.2015 21:52

Nazdar Oldo,

i já tě zdravím a děkuji za informace. Můj zvyk z první poloviny roku, kdy jsem zahájil pod tvým vedením proměnu svých výživových procesů a z toho plynoucí redukci hmotnosti, vážit se čtrnáctidenně mi vydržel do dnešních dnů, už si nic nepoznamenávám, neboť moje hmotnost je trvale 75kg, což pociťuji jako optimum. Čaj denně dopoledne, snídaně - přes léto jsem kombinoval kokteil se sezonní zeleninou v jogurtu, především rajčata, která miluji. Nyní již pomalu přecházím na kokteil, rajčata dovážená k nám přes kontinenty zásadně nekonzumuji. Co se týče sportu, tak kolo jsem zazimoval, zebou prsty a nohy, chodím v našICH OKOLNÍCH KOPCÍCH S HŮLKAMI, plavu a připravuji se s dávkou napětí (sníh?) na lyžařskou sezonu.

Mnoho elánu Ti přeje Vlasta H.(70)

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz