VĚRA (64)

02.04.2021 09:02

Ahoj Oldo, díky i po letech za stálou podporu.. Hodně jsi nám pomohl mě i tátovi, zdraví tě, váhu si drží a já se taky snažím, plus minus 2kg, glykemii jsem sundala, ale ted mě čeká all inclusiv, nešlo to bez toho, budu hodně plavat, chodit na procházky a vůbec odpočívat, to momentálně potřebuji nejvíc, psychicky jsem se dostala již do normálu, již neskáču z okna, zjistila jsem, že já jsem ta důležitá, já musím být v kondici, abych byla svému okolí ještě dlouho něco platná..stále jsem fungovala jen pro druhé, ted jsem se začala mít konečně ráda, že nejsem na povel ani stroj.., hezké odpoledne přeju Věrka

Věruško, jedna rada k all inclusiv - sám jem to taky praktikoval - dej si na talířek kousek ryby a další dva tři kousky masa a ty bohatě zasyp spoustou zeleniny. Přílohy můžeš vynechat. Dopoledne popíjej náš bylinný koncentrát podle návodu. Dopolední svačinka jedno střední jablíčko - odpoledne už ovoce nee !! Pěkný pobyt, Olda

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz