Zbyňa, listopad 2012

10.11.2012 11:30

Ahoj Oldo,

můj příběh: Jedna návštěva u lékaře může za to, že jsem se rozhodl udělat něco s mojí váhou. Verdikt lékaře zněl vysoký tlak, na který jsem samozřejmě dostal hned léky, pravděpodobně do konce života.
Bylo mi jasné, co způsobuje můj vysoký tlak - moje váha.
Začátkem listopadu jsem se rozjel do Břeclavi, abych se dozvěděl, co mohu se svojí váhou udělat. Byly mi představeny stravovací plány, jejich výsledky a hlavně taky jejich cena, která se mi ze začátku zdála příliš vysoká. Po vysvětlení, že vlastně už další peníze za jídlo neutratím, jsem nakonec na nabídku kývnul a už jsem si vezl domů "jídlo" v dózičkách.
Hned další den jsem s dietou začal. První dny, možná i týdny byly kruté. Chuť na cokoliv byla, jak nikdy předtím, ale touha po tom dokázat shodit kila dolů byla silnější. Po pár týdnech jsem si na ten režim zvykl a už mi nečinil žádný problém.
Během 5 měsíců jsem shodil 20 kg, v břiše jsem ztratil 24 cm, na zadku 10,5 cm, přes prsa 12 cm a cítím se úplně parádně. Shozená kila způsobila, že jsem začal být více aktivnější, méně unavenější a hlavně vysoký tlak je pryč.
 
Zajímavá byla také reakce okolí:
všichni mi přáli, abych to dokázal, ale přesvědčeni byli spíše o opaku.
Někteří mi říkali, abych si nerozházel metabolismus, jiní říkali, aby se po čase nedostavil jojoefekt a jiní zase, že to není nic proti ničemu.
Po těch pěti měsících jim dokazuji, že zatím nic takového nenastalo.
.
 
reference:
spokojen: s pohodlností při objednávání, s rychlostí dodání, s informovaností o novinkách, s možností výběru příchutí, s rychlou přípravou jídla
 
a co se týká poradce?
s tím jsem spokojený na 100%, jen nevím, jestli je on spokojený se mnou, protože moje pracovní vytížení mi neumožňuje potřebnou komunikaci s ním.
 
Oldo, 
měj se hezky.
Hezký večer. Zbyňa (listopad 2012)

Kontakt

Olda Beránek, výživový expert SPOLUPRÁCE na zlepšení vaší kondice, energie, zdravíčka, imunity probíhá ON-LINE +420 739 948 691 olin.008@email.cz